همه چیز دان

اینجا درباره همه چیز صحبت میشه

همه چیز دان

اینجا درباره همه چیز صحبت میشه

گشایش سه نمایشگاه صنعتی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد

 

 

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،نمایشگاه های افتتاح شده در مشهد شامل بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی، یازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی و نوزدهمین نمایشگاه لوازم صوتی و تصویری است.'گشایش سه نمایشگاه صنعتی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد

معاون نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این سه نمایشگاه در ۱۶ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و با حضور ۹۰ شرکت از خراسان رضوی و دیگر استان های کشور در سالن‌های فردوسی، مفاخر و عطار این مجموعه برپا شده است.

علی جلوه افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه ها معرفی تولیدکنندگان عرصه لوازم خانگی، صوتی تصویری و فرش ماشینی است که در کنار آن هم سمینار و کارگاه آموزشی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی برگزار می‌شود


بیشتر بخوانید : اعلاشویی فرش


وی معرفی ظرفیت‌های داخلی و خارجی، رونمایی و رونق تولید و توسعه صادرات آنها را از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه ها برشمرد.

معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: نمایشگاه های مزبور از امروز تا ۳۰ دی ماه از ساعات ۱۶ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و پیش‌بینی می‌شود حدود ۳ هزار نفر بازدید کننده داشته باشد.

نمایشگاه بین‌المللی مشهد در سال ۱۳۷۷ با هدف تسهیل توسعه صنعت و ترویج تبادل نمایشگاهی در زمینی به وسعت ۶۰۰ هزار مترمربع به بهره برداری رسید. این مرکز سالانه با برگزاری بیش از ۴۰ نمایشگاه ملی و بین‌المللی، میزبان حدود ۲.۵ میلیون نفر بازدید کننده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد